Home FAQ

FAQ

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
In geval van een klacht neem je contact op met onze klantenservice via info@huydt.nl. Wij streven ernaar klachten zo spoedig mogelijk (binnen 3 werkdagen) te behandelen.


De bezorger is langs geweest, maar ik was niet thuis.
Wanneer het pakket bezorgd wordt, maar je bent niet thuis, dan wordt het hierna nog één maal op een andere dag aangeboden. Informatie hierover vind je in de track&trace link.


Wat betekent ‘Kan naar wens ook nabesteld worden.’
Bij de productbeschrijvingen vind je de tekst ‘Op voorraad (kan naar wens ook nabesteld worden)’. Dit betekent dat het product op voorraad is, maar dat het product ook nadat onze voorraad is uitgeput nog leverbaar is. Wanneer we een product voor je nabestellen houden we je op de hoogte van de levertijd. Meestal is dit binnen een week. Wanneer je na ons bericht aangeeft dat je de levertijd te lang vindt, storten we het bedrag van jouw aankoop terug.


Wat is de termijn om artikelen te retourneren?
Artikelen die via de webshop besteld worden, mogen binnen 14 dagen geretourneerd worden (mits onbeschadigd en ongedragen). Het aankoopbedrag ontvangt u binnen 14 dagen terug op de rekening waarmee u betaald heeft.


Retourneren
Natuurlijk is ons streven dat al onze producten je in perfecte staat bereiken. En we willen natuurlijk graag dat je tevreden bent over onze producten. Als je op de een of andere manier toch teleurgesteld bent willen we dat heel graag weten, dus neem dan contact met ons op. Zolang je product ongeopend is kun je het binnen 14 dagen naar ons terugsturen. Zodra we het product retour ontvangen, storten we het betreffende bedrag via de betalingswijze waarmee je jouw bestelling hebt afgerekend.


Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Huydt?
Wij bieden verschillende betaalmogelijkheden in onze webshop. Betaal vertrouwd, veilig en gemakkelijk via ons betaalsysteem Mollie met: iDEAL, PayPal, Bancontact, SOFORT, Giropay, Credit card en after pay..


Moet ik verzendkosten betalen?
Bij bestellingen vanaf €50,00 binnen Nederland, België en Duitsland worden geen verzendkosten berekend. Eventuele retourzendingen zijn voor eigen rekening. Kijk voor de actuele verzendkosten en ook voor verzending naar overige landen op onze pagina Verzending en bezorging.


Zijn jullie producten ook dierproefvrij?
Ja, alle producten die te koop zijn in de Huydt webshop zijn ook dierproefvrij.


Staat jouw vraag er niet bij, laat het ons weten door onderstaand contactformulier in te vullen. Wij nemen jouw vraag in behandeling en nemen zo snel mogelijk contact met je op.